Нижче ми відповіли на найпопулярніші питання про додаток Inscor
Якщо ви не знайшли те, що шукали, ми з радістю надамо відповідь вам поштою. Писати треба на office@inscor.com.ua
Що таке телематичний скоринг?
Телематичний скоринг це статистична вірогідність виникнення збитку по транспортному засобу, на якому встановлений спеціальний телематичний пристрій. В основі цієї вірогідності лежить великий набір даних і статистики, що дозволяє з достатньою часткою ймовірності гарантувати, що поведінка певної групи водіїв у минулому, може відповідати майбутній поведінці певного водія, якщо цього водія, за деякими характеристиками, можна зарахувати до вказаної групи водіїв. При цьому не стверджується, що цей водій спровокує або не спровокує виникнення збитку на певну суму в якийсь позначений період часу, йдеться про розрахунок вірогідності виникнення збитку як такого.
За якою формулою розраховується скоринг?
Не існує формули розрахунку скорингу, окрім тих формул, які використовуються в статистичних методах. Ніхто не визначає коефіцієнти і міру впливу одного чинника на іншій. Залежність формується автоматично на підставі історичних даних. Отже, не можна стверджувати, що розрахована скорингова оцінка правильна або ні, вона не може не бути правильною, якщо була побудована на підставі коректних, репрезентативних даних, і має високу достовірність. Якщо скоринг говорить про якийсь факт, це означає, що так це було у минулому і ймовірно, також буде в майбутньому.
Що означає параметр "Якість водіння"?
Зазвичай, для зручності надання інформації, телематичний скоринг виражено у вигляді скорингових карт, які містять не значення вірогідності, а бали або відсотки. Таким чином, параметр "Якість водіння" є представленням вірогідності виникнення збитку по автомобілю впродовж наступних 12 місяців. Діапазон оцінок складає шкалу від 0 до 100%, де мінімальний відсоток означає максимальний ризик.
Якість водіння та скоринговий бал це одне й те саме?
Так, якість водіння та скоринговий бал є різними представленнями одного й того ж значення скорингової оцінки.
Телематичний пристрій саджає акумулятор автомобіля?
При вимкненому запаленні телематичний пристрій переходить у сплячий режим. Рівень споживання струму від акумулятора при цьому не перевищує 9мА, що в цілому значно менше звичайних охоронних систем. Розрядити справний і нормально працюючий АКБ автомобіля телематичний пристрій не здатний.
Як зрозуміти, що пристрій активовано і він працює коректно?
Щоб переконатися, що встановлений телематичний пристрій працює коректно, можна провести самостійну діагностику. Для цього автомобіль повинен знаходитися в зоні стійкого прийому мережі мобільного оператора.

Далі необхідно:
1. Завести автомобіль і почекати не менше 10 секунд.
2. Перевірити індикацію пристрою.

Індикатори STATUS і NAVIGATE у коректно працюючого пристрою повинні блимати синхронно один раз на секунду. У разі, якщо індикація відрізняється від описаної, ви можете звернутися в компанію Inscor.
Як визначаються маневри?
Маневри визначаються за даними від датчиків телематичного пристрою і далі обробляються на сервері. Залежно від зафіксованого прискорення і швидкості, а також місця розташування, їм привласнюються різні типи:

- Прискорення - різкий набір швидкості автомобілем.
- Гальмування - різке скидання швидкості автомобілем.
- Поворот - зміна траєкторії руху автомобіля без скидання швидкості і з виникненням великої відцентрової сили.
- Виляння - різка зміна траєкторії руху автомобіля у поперечній напряму руху площини.
- Висока швидкість - перевищення автомобілем ліміту швидкості, встановленого на ділянці дороги.

Усі пристрої відкалібровані однаковим чином з метою забезпечення одноманітності даних, що надходять для розрахунку статистики і побудови скорингової оцінки для усіх водіїв. Не існує яких-небудь налаштувань пристрою під особисті переваги водіїв.
Що якщо я не згоден з певним маневром?
Маневри не несуть в собі негативного або позитивного смислового забарвлення. Вони є лише одними з числа ознак, що беруть участь у формуванні скоринговой оцінки. Жодний конкретний маневр не може вплинути на скорингову оцінку, оскільки залежність формується автоматично на основі історичних даних. При цьому виконуються статистично значимі залежності, які дозволяють, у тому числі, самостійно коригувати загальну скоринговую оцінку на підставі поточних даних.
Що означають цілі, що не відключаються, на віджетах?
Цілі в різних віджетах показують порогове значення певного параметра, яке ділить загальну вибірку усіх водіїв рівно навпіл. Наприклад, для параметра "Маневри" такою метою є значення 5 маневрів на день, це означає, що рівно 50% усіх водіїв здійснюють більше 5 маневрів, а інші 50% - менше 5 маневрів на день. Таким чином виконання мети має на увазі здійснення не більше 5 маневрів на день. З достатньою часткою ймовірності це дозволяє покращувати, або як мінімум не погіршувати свою скорингову оцінку.
Як визначаються нічні поїздки?
Темний час доби визначається автоматично за даними про фактичний схід і захід сонця безпосередньо на території здійснення поїздки в день її здійснення. Таким чином, частина статистики маркується відповідною ознакою. Терміни "ніч" і "темний час доби" є синонімами.
Як розраховується регулярність?
Регулярність поїздок за період визначається як доля днів, для яких час початку першої і останньої поїздки відрізняються від своїх середніх значень на величину більше стандартного відхилення. Параметр розраховується індивідуально.
Який час фіксується для поїздок і маневрів?
Усі дані, що мають прив'язку до часу, фіксуються і зберігаються у форматі UTC (всесвітній координований час). Час, що відображається, залежить від часового поясу, встановленого на пристрої, з якого відбувається перегляд даних.
Чому я не бачу останню поїздку?
Обробка отриманих в поїздці даних може зайняти деякий час, включаючи можливі затримки у мобільних і мережевих провайдерів. Дані про поїздку та її трек з'являться у додатку як тільки обробка буде завершена. Час обробки залежить від кількості отриманих даних і черги обробки.
Чому знижується скорингова оцінка якщо у мене немає маневрів?
У розрахунку скоринговой оцінки бере участь велика кількість параметрів, у тому числі тих, які не пов'язані безпосередньо з маневрами. Ніхто не визначає коефіцієнти і міру впливу одного чинника на іншій. Залежність виходить автоматично на підставі історичних даних.
Чому я бачу "простріли" в поїздках?
Фіксація геолокації автомобіля відбувається за допомогою систем супутникової навігації. В окремих випадках, через недостатнє супутникове покриття, відбитого від будівель сигналу, атмосферних завад або дії систем глушіння радіосигналів, від телематичного пристрою можуть надходити некоректні дані геолокації. У таких випадках неякісні дані не використовуються у формуванні статистичних показників. Візуалізація підсумкового трека поїздки залежатиме від кількості отриманих даних.
Made on
Tilda